Vijesti:
Oglas:
Početna > Vijesti > Vijesti dana > Počela borba za svakog klijenta
  • Smanji veličinu slova
  • Normalna veličina slova
  • Povećaj veličinu slova

Počela borba za svakog klijenta


20.4.2011 10:12:00 | Autor/Izvor Tin Bašić/Poslovni dnevnik/PressCut

Banke su u posljednjih nekoliko tjedana počele objavljivati kako snižavaju kamatne stope na razne kredite. Financijska kriza, pad potrošnje građana, a samim time i pad njihove potrebe za kreditima, prisililo je banke na snižavanje uvjeta. Međutim, pored toga, banke svojim klijentima i onima koji to žele postati nude niz usluga i pogodnosti, ne bi li se njihov broj povećao.
 
Obzirom na trenutnu situaciju, gdje su građani nepovjerljivi prema bankama, borba za svakog klijenta postala je prioritet broj jedan. Tako Societe Generale Splitska banka klijentima koji se odluče redovna primanja prebaciti iz druge banke u njihovu, nudi mogućnost da sve administativne poslove vezane uz prijenos banka napravi umjesto njih bez potrebe višestrukih dolazaka klijenata u poslovnicu. Vrlo često je kompliciranost procesa prijenosa primanja i potreba prikupljanja dokumenata razlog što se klijenti ne odlučuju za promjenu banke bez obzira na pogodnosti koje mogu ostvariti kod druge banke. Naši savjetnici u poslovnici preuzimaju administrativni dio prijenosa u ime klijenta i tako omogućavaju jednostavan prijenos plaće, objašnjava Merica Oršulić, Direktorica odjela štedno - ulagačkih i platno - transakcijskih proizvoda u Sektoru strategije i marketinga Splitske banke. Tako je, prema njezinim riječima, tražena dokumentacija svedena na minimum.

Prilikom prelaska, klijenti ostvaruju minimalno identične kartične limite i prekoračenja koja su prethodno imali u drugoj banci uz mogućnost zatvaranja svih postojećih obveza atraktivnim kreditom s niskim kamatnim stopama. Time obveze kao što su kartični limiti ili prekoračenja po tekućim računima mogu zatvoriti po puno nižim cijenama, kaže Oršulić. Naravno, banke ne staju sa time. Prelasci iz jedne banke u drugu, klijenti mogu dobiti i razne poklone, od materijalnih, do nematerijalnih. Tako u Zagrebačkoj banci klijenti, pored mogućnosti korištena usluga e-računa i m-zabe, prilikom ugovaranja stambenog kredita dobivaju prvu godinu otplate besplatnu Allianz polica osiguranja nekretnine od osnovne požarne opasnosti. Također, tu je i ponuda za uređenje stana u trgovinama Elipsa, Kike, Lesnine, Mebla i Prime i popusti do 30 posto za opremanje cijelog ili većeg dijela stana moguće je iskoristiti na prodajnim mjestima partnera akcije. No, Zaba nudi i još jednu mogućnost klijentima da se odluče i na Lepeze, bankarske i nebankarske usluge uz servis centar. Ovisno o modelu Lepeza, omogućujemo da kroz druge nebankarske proizvode klijenti uštede na mnogim drugim očekivanim i neočekivanim životnim troškovima poput primjerice onim za hitne servisne popravake u kući, vučnu službu automobila u kvaru, osiguranje od nezgode na putovanju ili pak jeftiniju kupnju kod naših parnera u trgovačko-uslužnoj mreži, ističe Damir Krcivoj, direktor razvoja upravljanja financijskom imovinom Zabe. Zabin servis centar, dakle, nudi usluge vodoinstalatera, bravara, staklara ili električara, u slučaju nezgode i bolesti, kad klijentu treba kućni medicinskiposjet, hitna dostava lijekova, bolničko zbrinjavanje u zemlji i inozemstvu.

Splitska banka klijentima koji prenesu primanja u njihove nove poslovnice nudi i besplatno dobrovoljno zdravstveno osiguranje i pristup medicinskim uslugama. Isto tako, banka je klijentima koji štede u banci odlučila dati i poklon. Tako našim depozitarima poklanjamo osiguranje od nezgode u iznosu depozita. Štednjom u Splitskoj banci ostvaruju dvostruku dobit, prinos od kamata i osiguranje, kaže Oršulić.

Svim novim članovima Erste Cluba, Erste banka u znak dobrodošlice poklanja Erste Start paket, koji je pripremila u suradnji s partnerima. Paket sadrži Nescafe u Maestro šalici, USB grijač, Vipme SIM karticu, Erste Club omot za indeks i vezicu za mobitel. Nadalje, umirovljenicima prilikom otvaranja tekućeg računa nudi dodatnu pogodnost kao znak dobrodošlice, a to je neplaćanje naknade za vođenje tekućeg računa prva tri mjeseca. Dodatna pogodnost je i neplaćanje naknade zavođenje jedne od usluga elektroničkog bankarstva. Pored navedenog, uz otvaranje tekućeg računa za umirovljenike vrijedi odobravanje Diners Club Standardne Senior kreditne kartice bez članarine za prvu godinu korištenja, poručuju iz Erstea.

Hrvatska poštanska banka (HPB), kao svoju najveću pogodnost, pored nedavnog smanjenja kamatnih stopa na nove stambene kredite, ističe novi ugovor koji su potpisali sa Hrvatskom poštom. Naime, time se mreža HPB-a uz 35 poslovnica proširuje naviše od 1.100 poštanskih ureda. Kako nam kaže Snježana Blažić, pomoćnica direktora Sektora poslovanja sa stanovništvom HPB-a, građani imaju i dopušteno prekoračenje po tekućem računu u maksimalnom iznosu do 30.000 kuna. Tu je i mToken usluga. mToken usluga je aplikacija za mobilni uređaj koja korisniku omogućuje da putem svog mobitela pristupi HPB internetskom bankarstvu. mToken ima sve funkcije standardnog token uređaja i zamjenjuje čitače kartica ili token uređaje, kaže Blažić. Klijenti koji zatvaraju kredit u drugim drugim financijskim institucijama, u HPB-u mogu podići u iznosu od 1500 do 50.000 eura s time da do 10 posto iznosa moguće dobiti u gotovini bez dokumentiranja namjene. Rok otplate je do 180 mjeseci.

Raiffeisen banka, pored akcije na stambene i nenamjenske kredite, svojim klijentima koji koriste uslugu FlexiPLUS tekući račun, imaju 50 posto niža naknada za obradu kredita te mogućnost realizacije stambenih kredita bez police životnogosiguranjaibezjamaca. Također, svi koji do kraja lipnja u okviru akcije Prostor za preokret podignu kredit, ne plaćaju naknadu za obradu kredita, nemaju interkalarnu kamatu, nemaju troškove procjene vrijednosti nekretnine te nemaju obvezu ugovaranja police životnog osiguranja ili solidarnog jamca.

U segmentu štednje, RBA je u ponudu uvrstila i novi kunski štedni računom namijenjen za uplate u svrhu štednje i gotovinske isplate te prijenose na račune po kojima vlasnik raspolaže unutar banke. Povećavanjem iznosa na računu klijent ostvaruje više kamatne stope, a ujedno zadržava mogućnost podizanja novca u svakom trenutku, poručuju u RBA. Pored toga, nude i novu dječju premijsku štednju koja pruža mogućnost višekratnih uplata, a dodatna pogodnost je da klijent pored kamatne stope ostvaruje pravo na premiju u visini 25 posto.

Privredna banka Zagreb (PBZ), pored akcijskih uvjeta na stambene kredite, korisnicima nudi i mogućnost realizacije potrošačkog kredita za opremanje kreditirane nekretnine do iznosa od 100.000 kuna, na rok otplate do 7 godina, uz kamatnu stopu od 8,5 posto godišnje i mogućnost realizacije 50 posto iznosa kredita kao gotovinske isplate na tekući račun. No, pored brojnih pogodnosti, u PBZ-u ističu kako su u posljednje tri godine, u doba gospodarske krize, bili jedina među velikim bankama koja nije povećavala kamatne stope na stambene kredite u otplati.

U prošloj godini PBZ je snizila kamatne stope na kredite u CHF-u, ponudila je sveobuhvatni paket od sedam različitih mjera za ublažavanje posljedica jačanja CHF-a prema kuni, te sada objavljuje i kreće sa daljnjim sniženjem kamatnih stopa po stambenim kreditima u valuti (EUR i CHF) i to na postojeće i nove kredite, ističu u toj banci.Hypo Alpe-Adria banka i Zagrebački holding potpisali su ugovor o povoljnijem kreditiranju kupnje nekretnina koje je Holding izgradio u sesvetskom naselju Novi Jelkovec. Kupcima stanova u Novom Jelkovcu Hypo banka nudi povoljnije uvjete kreditiranja. Riječ je o stambenim kreditima s maksimalnim rokom otplate od 30 godina, ako se radi o kupnji stana, te rokom otplate do 15 godina, ako se kupuje garaža ili parkirno mjesto, poručuju iz Hypo banke. Dodaju kako je korisnicima kredita osigurana i posebna pogodnost u vidu Jamstvenog fonda kojim se dužniku koji ostane bez redovnih mjesečnih primanja omogućuje mirovanje otplate. U takvim slučajevima na zahtjev dužnika otplata anuiteta se zaustavlja, a otplata se odgađa na rok najduže do 18 mjeseci kod kredita za kupnju stana. Pogodnost roka odgode može se koristiti u više navrata, a sredstva iz Jamstvenog fonda mogu se koristiti do polovine ugovorenog otplatnog razdoblja, poručuju u Hypo banci.