Oglas:
Početna > Leksikon > I > Intra-brand tržišno natjecanje
  • Smanji veličinu slova
  • Normalna veličina slova
  • Povećaj veličinu slova

Intra-brand tržišno natjecanje


A B C Č D E F G H I J K L M N O P R S Š T U V W X Z Ž (2110 pojmova)

Intra-brand tržišno natjecanje (engl. intra-brand competition; franc. concurrence intramarque; njem. markeninterner Wettbewerb) tržišno natjecanje između distributera, odnosno veletrgovaca i maloprodaje u prodaji proizvoda istoga robnog žiga, odnosno branda.
To se tržišno natjecanje može ogledati u različitim, u pravilu nižim cijenama proizvoda u različitim trgovinama, ali i u davanju nekih drugih pogodnosti kupcima (potrošačima).

Neki proizvođači nastoje utvrđivanjem preprodajnih cijena koje su jednake za sve kupce spriječiti intra-brand tržišno natjecanje u cijenama kako bi prodaju povećali tržišnim natjecanjem koje se sastoji u davanju nekih drugih pogodnosti potrošačima.

Definicija je preuzeta iz Rječnika pojmova prava i politike tržišnog natjecanja i srodnih područja, autora Mladena Cerovca (izdavač TEB)




IBAN - međunarodni broj bankovnog računa (International Bank Account Number)
IBOR
IBRD
Igra nulte sume (Zero-Sum Game)
Imovina
Indeks konjunkture
Indeks profitabilnosti
Indeks troškova gradnje
Indeks životnih troškova
Indeksacija
Indeksi
Indeksi cijena
Indeksi dionica
Indeksirani dug
Indeksna klauzula
Indeksne klauzule
Indeksno osiguranje
Indirektna emisija
Indirektni porez
Indirektno financiranje
Indirektno oglašavanje
Indosament
Indosament na donositelja
Indosant
Indosatar
Industrija
Industrijska banka
Industrijska špijunaža
Industrijsko životno osiguranje
Inflacija
Inflacijska ograda
Inflacijski porez
Inflatorni pritisak
Informatizacija
Inicijalna kupnja
Inicijalne povlastice
Inkaso
Inkorporacija prava u papiru
Inozemne vrijednosnice
Insolventnost