Oglas:
Početna > Leksikon > F > Fighting brand
  • Smanji veličinu slova
  • Normalna veličina slova
  • Povećaj veličinu slova

Fighting brand


A B C Č D E F G H I J K L M N O P R S Š T U V W X Z Ž (2110 pojmova)

Fighting brand (engl.) označava novu marku (brand) već postojećeg ili sličnog proizvoda istog proizvođača koji će na tržištu biti dostupan samo u određenom vremenu i samo na određenom području, a prodaje se po vrlo niskoj cijeni ili se prodaje ispod jedinične cijene koštanja (dakle, ispod graničnog ili ispod prosječnog varijabilnog troška).

Takvim akcijama obično pribjegavaju relativno veliki poduzetnici u tržišnoj borbi protiv većeg broja relatino malih tržišnih takmaca. Poduzetnici uvode fighting brand proizvod kako bi, makar i relativno kratko vrijeme, izbjegli snižavanje cijene nekog svojeg, na tržištu već poznatog proizvoda. U svakom slučaju riječ je o predatorskim postupcima i predatorskim cijenama.

Definicija je preuzeta iz Rječnika pojmova prava i politike tržišnog natjecanja i srodnih područja, autora Mladena Cerovca (izdavač TEB)




Faktor
Faktor zaduženosti
Faktoring
Faktura
Fakturirana premija
Fenomen hokejske palice
Fiat money
FIBV
Fiducija
Fiducijarije
Fiducijarne ustanove
FIFO
Fighting brand
Fiksing
Fiksna premija
Fiksni kredit
Fiksni rok
Fiksni tečaj
Fiksni troškovi
Fiktivna prodaja
Filijala
Financial Times Stock Exchange Index
Financije
Financijska analiza
Financijska institucija
Financijska mjenica
Financijska piramida
Financijska poluga
Financijska struktura
Financijske institucije
Financijski analitičar
Financijski inženjering
Financijski kredit
Financijski leasing
Financijski posrednici
Financijski rizik
Financijski supermarket
Financijsko tržište
Financijsko upravljanje
Financiranje